Consistent Acne On One Side Of The Face

P. jerawat memainkan peranan penting lain di udara yang microbiome kulit, berinteraksi dengan yang lain kulit semakan atau patogen, seperti Maka epidermidis, badan manusia pyogenes dan Pseudomonas spesies. Di usia semakin bakteria rintangan, pemilihan jerawat rawatan penyasaran P. jerawat dan pencegahan rintangan antibiotik memainkan peran kunci dalam meningkatkan hasil dalam jerawat pesakit dan kesihatan awam. Sebelum pengenalan secara klinis jenis tahan jerawat, ubat-ubatan seperti tetrasiklin dan erythromycin biasanya diberikan untuk rawatan 5. Bagaimanapun, dengan bermulanya topikal rawatan antibiotik, penyelidik berkata peningkatan yang stabil di tahan P. jerawat strain di beberapa negara 5. Rintangan untuk khusus antibiotik jerawat rawatan adalah ditentukan oleh tertentu lokalisasi pangkalan pasangan mutasi dalam kod gen 5.

ACNES

Isotretinoin hanya digunakan dalam tertentu yang teruk, jerawat cystic kes atau dalam kasus-kasus di mana yang lain rawatan tidak bekerja. Jerawat adalah yang paling biasa kekeliruan penyakit yang sering berlaku semasa baligh pada titik lemah di kehidupan di mana pasien tidak dapat mencari peranan mereka seperti orang dewasa. Pada usia ini, kelenjar meningkatkan akibat pengaruh hormon, dan beberapa P. jerawat peningkatan dari yang hampir tidak terdeteksi tahap. Keputusan kami belajar sokongan hipotesis ini dan selanjutnya mencadangkan bahawa jenis yang dapat menyebabkan infeksi di biasanya steril tisu dan cairan tubuh milik bahagian P. jerawat penduduk yang sesuai dengan kulit yang sihat. Jerawat Propionibacterium adalah gram-positif jenis bakteri ditemukan di kulit kebanyakan orang, terlepas dari apakah mereka menunjukkan tanda-tanda luka jerawat atau tidak. Baru-baru ini menunjukkan bahawa tradisional antibiotik mungkin tidak lagi menjadi seperti berkesan ia digunakan untuk menjadi dalam merawat jerawat vulgaris, dan pati telah dipilih sebagai potensi bakteria rawatan pilihan.

Kajian menyokong tertentu dibayangkan kebisaan faktor, sementara yang lain menolak. Perbandingan genom dan fungsi-berdasarkan kajian benar-benar mempunyai penyakit-dan bukan penyakit yang berkaitan strain boleh kenali targetnya untuk berkesan perawatan dan pencegahan jerawat. Gallo kata penemuan juga bisa membantu menjelaskan mengapa ada orang tampaknya lebih mudah daripada yang lain untuk membangun jerawat.

Comedogenesis, transformasi pilosebaceous folikel ke utama jerawat luka, comedon, adalah produk yang tidak normal folikel keratinization berkaitan dengan berlebihan rembesan air yang tinggi. Pada proses ini, P. jerawat sering terperangkap dalam lapisan corneocytes dan air yang tinggi dan cepat teruk yang melanda yang comedonal nukleus, menyebabkan microcomedon, struktur yang tak terlihat oleh mata telanjang . Yang microcomedon boleh berkembang menjadi lebih besar struktur dipanggil komedo. Komedo boleh tertutup struktur yang muncul seperti yang berwarna benjolan pada kulit atau sebuah struktur terbuka . Tidak seperti membuka komedo, ditutup komedo tidak boleh mengalirkan berserabut konglomerat sel puing-puing, air yang tinggi, P. jerawat dan produk-produk ke permukaan kulit, yang membuat mereka lebih mudah untuk radang dan pecah.

Selain itu, ini adalah teknik tidak dipengaruhi oleh sebelum ini diberikan antibiotik. Ini teknik baru yang akan juga dapat mengesan serangan virus atau antibiotik gen rintangan dan tertentu mRNA untuk membezakan yang aktif dari terpendam atau sebelumnya jangkitan. Lapisan implan dengan bakteria bahan boleh mengelakkan penjajahan permukaan oleh mikroorganisme dan mengurangi risiko lapisan pembentukan dan klinis jangkitan.

Jerawat Propionibacterium adalah gram-positif bakteri yang lebih suka anaerobik pertumbuhan syarat-syarat dan hadir pada kulit kebanyakan orang, terlepas dari apakah mereka telah dilihat jerawat luka-luka atau tidak 1. Transformasi kelenjar minyak ke luka jerawat adalah hasil berlebihan rembesan air yang tinggi. Luka jerawat bentuk ketika P. jerawat terperangkap di bawah kulit lapisan dan mula untuk menjajah komedo 1.Ketika P. jerawat terperangkap di bawah kulit lapisan dan tidak dapat mencapai permukaan kulit, radang adalah lebih mungkin berlaku. Penyelidik percaya bahawa P. jerawat menghasilkan bahan-bahan yang terlibat dalam degradasi comedone lapisan, itu membantu dalam penyebaran bakteria dari satu comedone ke depan 1. Selepas degradasi comedone lapisan, P. jerawat bermula untuk mengeluarkan polypeptides dan sel enzim yang memainkan peranan di dilihat radang tindak balas yang paling biasa yang berkaitan dengan jerawat vulgaris.